Bambiblauw Happy Nature 3 astemblieft

Ze zijn er, de nieuwe panelen van Bambiblauw. Opnieuw vier prints, maar deze keer beschikbaar in katoen, tricot én sweaterstof. En opnieuw een schot in de roos -remember this one? !

Happy blogger, yours truly mocht ook weer eens iets ineen knutselen. Het katoentje met de sneeuwtijger viel in de  bus en werd een warme kaptrui/vest. Een reeds beproefd patroon, maar met enkele wijzigingen. De buitenkant, de zachte katoen van Bambiblauw dus, werd verstevigd en als voering kwam er een zachte en dikke fleece (100% katoen) aan te pas. Tussenin nog een laagje wattine en op het einde de hele boel waterafstotend maken. Vrieskou, in your face!

IMG_3771


IMG_3813_2


 

Ik was bij wijze van uitzondering eens bij de rappe van de hoop, want de übermooie match met een zwart-wit pied-de-poule stofje kwam precies in nog een creatief brein piepen, maar voor een back-up plan vind ik haar versie toch ook blinken. (Kenners van het groene boekje, ik zit precies door mijn jaarvoorraad liggende streepjes heen. Heb ik overdreven of zijn mijn spellingskwaliteiten nog aanvaardbaar?)


 


 


 

Het vest is niet te dik om als trui in de klas te dragen en warm genoeg om korte stukjes buiten te overbruggen. Hoe handig kan dat zijn, zeg.

The force is strong in this one.

 

 

Groetjes,

 

Laurence

Bambiblauw Happy Nature 3 astemblieft

27 thoughts on “Bambiblauw Happy Nature 3 astemblieft

  1. Ik ben een echte liggende-streepjes-fan (haha, sorry for this one!), dus binnen mijn grenzen ben je zeer aanvaardbaar. Die trui, daar ben ik zo mogelijk nog meer fan van. Het zou mij niets verbazen moest de Almachtigheid speciaal een winterprik op ons hebben afgestuurd om dit pareltje zo veel mogelijk de straat op te krijgen!

  2. De tijger was al onmiddellijk mijn favoriet, ik dacht in de versies die ik al zag al gezien te hebben wat je met zo’n paneeltje kan aanvangen, maar deze overtreft mijn inspiratie! (Als je begrijpt wat ik bedoel 😉 )

  3. Marjan Claerbout says:

    Heel mooi die sneeuwtijger. Weer iets origineels waar Charlottetje mee kan pronken…mede dankzij haar designer mama.

  4. Dit is gewoon prachtig Laurence! Dat ik fan ben van de combinatie, dat had je wellicht al door ;). Maar de manier waarop je combineerde, de afwerking, tja, die doen me zwijmelen!

  5. Inger says:

    En hier heb je een kleine meid heel gelukkig gemaakt – ik heb het jasje gekocht vorig weekend op de tweedehandsbeurs georganiseerd door Laura VF en co 🙂

Leave a comment