Happy 65 mom and dad!

Vorig weekend gaven mijn ouders een feestje. FeestJE is een understatement, ze hadden ter ere van hun 65e verjaardag en tevens (nu nog) pensioengerechtigde leeftijd zowat iedereen uitgenodigd die de laatste 5 decennia op één of andere manier deel heeft uitgemaakt van hun leven. Het was een mooie dag: prachtige locatie, schitterend weer, lekker eten en veeeel schoon volk!

Ma en pa, die kregen van mijn zus en mezelf een klein cadeautje. Of twee. Allereerst een uberschattig filmpje van de vier kleinkinderen, al zeg ik het zelf. Verder nog iets handgemaakt, uiteraard.

Heel origineel ben ik niet ermee, dat weet ik. De coud de foudre was echter te groot om te negeren. Ik koos een tas uit Mijn designertas, de Versa Versa. Ik bestelde kurkleer en fournituren bij K-bas. Ik koos de ipadhoes uit Zo Geknipt 2. Ik nam Liberty stof uit mijn stoffenkast. En ik wachtte weer tot twee dagen voor het feest om er uiteindelijk aan te beginnen, ha! Veel ruimte voor klungelen had ik niet. Gelukkig was het er meteen boenk op, de combinatie van al het voorgaande!

IMG_7869



IMG_7903kopie


 

Happy Mom

Happy Dad

=

Happy Me

and

Happy Sewing, y’all!

Happy 65 mom and dad!

22 thoughts on “Happy 65 mom and dad!

Leave a Reply

