Minitripper x 2

Wat doe je als je kleuter op vrijdagavond thuiskomt met de klaspop en in zijn bruut enthousiasme het bijhorende koffertje een kopje kleiner maakt?

Boos worden? Eens diep zuchten?

Of wat dacht je hiervan: al even enthousiast in je walhalla op zoek gaan naar passende stof en patroon, want we gaan onze logee toch niet met lege handen laten vertrekken zeker?

Op maandag kon ik de zoon zijn nieuwe vriendje in stijl laten terugkeren naar de klas:


12304333_10153826396027848_4952276775498535385_oKlaspop Rikki – 2de kleuterklas

 

Maarre.. wat doe je als je andere kleuter het volgende weekend ook de klaspop meebrengt naar huis?

Dan zet je haar schoentje klaar naast die van je kroost en hoopt op een lieve Sint.

12314679_10153838361487848_4723717746497140122_o

Blijkbaar vond de Goedheiligman de pijpajuin en de Rodenbach wel eens een welgekomen afwisseling na al die wortelsoep, want zie eens hier:


12307358_10153836544747848_4639655885068465523_oKlaspop Olli – 1ste kleuterklas

 

Op maandag gingen dus ook de jongste dochter en haar olifant stylisch de speelplaats op.

 

Lieve groet,

Laurence

Patroon: Minitripper uit Zogeknipt2

Stof Rikki: uniek stuk

Stof Olli: Sample van De Melkbrigade

Voering en fournituren: De Stoffenkamer en Mertens Mercerie

Minitripper x 2

23 thoughts on “Minitripper x 2

  1. piepow says:

    ‘t Zal wel zijn dat die tweede klaspop het weekend nadien ook mee naar huis kwam, die juf zal gehoopt hebben dat het koffertje ook sneuvelde 🙂
    Echt super zeg, en wat een geweldige stofjes heb jij in je walhalla liggen.

  2. Oh mijn god, hoe krijg je dat zo snel geklaard!!! Je koffertjes zijn prachtig!! Je had 3 kindjes zeker… het zal volgens mij nu toch ook niet lang meer duren eer het derde klaspopje komt logeren 😉

  3. Oh waw! Ik was al blij dat ik de klaspop vorig jaar van een nieuwe pyjama voorzag, bij jou wordt het een hele tas! En die stofjes, smelt… Die kindjes, daar had mijn oma vroeger veel tekeningen van, ik kon er uren naar kijken…

  4. Amaaaai, super hoor! Ik ben momenteel bezig met een nieuwe garderobe voor Jules, maar aan een koffertje ga ik mij niet wagen denk ik 🙂 Die mag de juf zelf kopen om zijn nieuwe kleertjes in te stoppen 🙂

Leave a Reply

