Winter Wonder Land

Ik geef het toe. Ik hou van makkelijk en snel. En ik durf al eens afkijken. Bij deze, de mosterd voor deze jurk haalde ik hier. Er lagen namelijk nogal wat stoffen in mijn kast al van vorige winter te roepen om een ‘quick fix’. Hoewel het misschien nog wat vroeg is om al te gaan dromen van sneeuw (wat hou ik van een echte winter!), vond dochterlief het niet erg zich al eens in te leven in de rol van sneeuwkoningin, de schat. Het kwartiertje ‘Frozen’ van deze morgen zal daar ook wel voor iets tussen gezeten hebben. ( ❤ Olav! )

IMG_0925

IMG_0906

IMG_0916

Oh deer, het wordt een beestig najaar ten monstertjeshuize.

Winter Wonder Land

11 thoughts on “Winter Wonder Land

Leave a Reply

