Sail Away

 

Een tijdje geleden maakte ik een Gingerbread hemdje voor het midimonster, maar de bijhorende foto’s geraakten nog niet op de blog. Mijn huidige naaisels (voor de eerste opdracht van Sew It Up!) kan ik nog niet openbaar maken, dus de ideale gelegenheid om eens wat oudere creaties hier te krijgen.

IMG_9520

Het broekje (Jacob van Zonen 09) is hier al verschenen, maar ik hernam de driedubbele paspel aan de mouwen en het borstzakje.

Noot: het borstzakje is ondertussen wel al verkleind want te groot bevonden. Wegens onvoorspelbare sterallures van het topmodel, heb ik echter wijselijk beslist de fotoshoot te laten voor wat het is ;-).

IMG_9525IMG_9521

IMG_9518

IMG_9514

IMG_9527

Maandag start de eerste editie van Sew It Up! dus hou het in de gaten, I shall need your vote!

Sail Away

9 thoughts on “Sail Away

Leave a Reply

